JavaScript -> Objekty -> Math
abs | odstráni znamienko (plus, mínus) číselnej hodnoty n a vráti absolútnu hodnotu. Napr: -12 bude 12, ale z 15 zostane 15 |
acos | vracia arkus kosínus zadanej číselnej hodnoty v radiánoch |
asin | vracia arkus sínus zadanej číselnej hodnoty v radiánoch |
atan | vracia arkus tangens zadanej číselnej hodnoty v radiánoch |
atan2 | vypočíta uhol od osy x do určeného bodu |
ceil | zaokrúhli číslo smerom hore |
cos | vracia hodnotu goniometrickej funkcie kosínus |
exp | vypočíta exponent e (en) |
floor | zaokrúhli číslo smerom dolu |
log | vypočíta prirodzený logaritmus |
max | vracia väčšie z dvoch zadaných čísiel |
min | vracia menšie z dvoch zadaných čísiel |
pow | vypočíta mocninu xy |
random | vracia náhodne číslo v rozsahu od 0 po 1 |
round | zaokrúhli desatinné číslo na určený počet desatinných miest |
sin | vracia hodnotu goniometrickej funkcie sínus |
sqrt | vypočíta druhú odmocninu argumentu |
tan | vracia hodnotu goniometrickej funkcie tangens |
E | Eulerovo číslo - matematická konštanta |
LN2 | prirodzený logaritmus 2 - matematická konštanta |
LN10 | konštanta logn10, logaritmus 10 pri základe n |
LOG2E | konštanta log2e, logaritmus e pri základe 2 |
LOG10E | konštanta log10e, logaritmus e pri základe 10 |
PI | konštanta pí - pomer obvodu kruhu k jeho priemeru |
SQRT1_2 | 1 / (odmocnina z 2) |
SQRT2 | odmocnina z čísla 2 |